В ефір вийшов телеканал, в який об’єдналися журналісти заблокованих «112 Україна», NewsOne і ZIK

В ефір вийшов телеканал «Перший незалежний», на якому тепер працюють співробітники заблокованих РНБО каналів нардепа Тараса Козака «112 Україна», NewsOne і ZIK.

Про це свідчить трансляція каналу.

Відзначимо, що «Перший незалежний» не є новим телеканалом. Його у львів’ян купили працівники заблокованих каналів.

Як писало hromadske, 24 лютого змінився власник каналу. Їм стало товариство з обмеженою відповідальністю «Медіахолдинг новини». Компанію 18 лютого зареєстрували 100 працівників «каналів Медведчука».

Саме про нього недавно говорив міністр культури Олександр Ткаченко, зазначивши, що «Медведчук і його найближче оточення шукають юридичні способи, щоб знову запустити трансляцію кремлівської пропаганди в наш інформаційний простір».

Згідно з Єдиним державним реєстром, розмір внеску до статутного фонду каналу склав 375 тисяч гривень, хоча статутний капітал «Медіахолдинг новини» – 100 гривень.

Нагадаємо, Президент Володимир Зеленський ввів у дію рішення Ради національної безпеки і оборони від 2 лютого 2021 року про застосування санкцій проти нардепа Тараса Козака та телеканалів кума Путіна Віктора Медведчука – “112 Україна”, NewsOne, ZIK.

Також повідомлялось, міністерство культури та інформаційної політики направить до компанії YouTube прохання закрити сторінки телеканалів NewsOne, ZIK та “112 Україна”, щодо яких від 2 лютого накладені санкції терміном на п’ять років.

Поширити:

Share on facebook
Facebook
Share on telegram
Telegram